czwartek, 20 października 2011

A miałam dziś się z łóżka nigdzie nie wybierać!

Czerwień ! Na brak rurek i czerwonej ołówkowej spódnicy w mojej szafie, cierpiałam od miesiąca. Ku mojemu zaskoczeniu udało mi się nadrobić braki w moich ulubionych sh! Spodnie "upolowałam" dziś:
( są w stanie idealnym za całe 2 zł) 
Bandażowa spódniczka z h&m w tej samej cenie!
W poniedziałek zaopatrzyłam się w spódniczkę z atmosphere :) Niestety, gdzieś mi zaginęła,ale jak znajdę to wrzucę zdjęcia.
Kolejnymi "zdobyczami" są: 
śliwkowe(niestety nie uchwyciłam prawdziwego koloru, którym jest głęboka śliwka),  nowe (!!!) kozaki z naturalnego zamszu firmy New Look za 20 zł

spódniczka Dunnes, stan idealny (kosztowała ok. 9zł)


 Nowy blazer z Atmosphere (z kompletem metek), kosztował ok. 13 zł - zakochałam się w jego kolorze :)
Jak Wam się podobają moje zakupy ? :)
Pozdrawiam, 
ANN

1 komentarz:

  1. woow jakie genialne rzeczy ! Też chcę taki świetny sh w moim mieście !:)

    OdpowiedzUsuń